Produkty internetowe – co to takiego?

Dzisiejszy marketing jest w zdecydowanej większości nijaki. Tysiące brandów, które praktycznie nie różnią się niczym pomiędzy sobą, w 99% identyczne koncepcje kampanii promocyjnych, ugrzecznione spoty, marketerzy bojący się odważniejszych rozwiązań… Długo by zresztą wymieniać, ale jest to dobra okazja, aby zadać kilka ważnych pytań.    Czy każda marka powinna być wyrazista i kontrowersyjna? Nie, nie każda marka musi być wyrazista […]

Żołnierze Wyklęci – krajobraz po bitwie

Sporo się ostatnio mówiło na temat naszej agencji w kontekście napoju energetycznego Żołnierze Wyklęci. O sprawie pisały szeroko media, a w komentarzach pod artykułami przewinął się istny shitstorm wyprodukowany przez osoby zniesmaczone taką formą brandingu patriotycznego. Owszem, przewidywaliśmy, że bez kontrowersji się nie obędzie, jednak ich skala nieco nas zaskoczyła. Wyborcza, Wirtualna Polska, Na Temat, Pudelek, Fronda, Super Express… Fejm […]

Żołnierze Wyklęci Energy Drink – branding patriotyczny nowej generacji

Przed Wami napój energetycznego o dość kontrowersyjnej nazwie Żołnierze Wyklęci. Niektórzy podejrzewali, że jest to twór naszej agencji, choć pewności nie było. Dziś możemy potwierdzić oficjalnie: tak, to nasza robota! Po co to w ogóle zrobiliśmy? Nie, nie dla pieniędzy. Po pierwsze napoju nie ma jeszcze na rynku, więc jeszcze nic na nim nie zarobiliśmy (co najwyżej straciliśmy nasz czas), […]

Krótki poradnik o tym, jak zostać ekspertem

Bycie ekspertem jest fajne. Taki gość chadza sobie w splendorze ciesząc się powszechnym szacunkiem społecznym, poznaje ciekawych ludzi na superfajnych konferencjach, no i jeszcze przy tym hajs mu się zgadza. Przyznasz, że to perspektywa godna pozazdroszczenia, co nie…? Również tak uważam. Zapewne też chciałbyś być podążyć tą drogą wygrywu, ale myślisz, że bycie takim wymiataczem wymaga ogromnej wiedzy i wieloletniego […]

6 rzeczy, jakich możesz się nauczyć o osiąganiu celów na przykładzie naszej historii z Paris Hilton

Dzisiaj będzie dość nietypowo, bo w motywacyjnych klimatach. Spokojnie, nie zamierzam bawić się w coacha – nie ta zajawka i nie ten etap życia. Zamierzam jednak przekazać Wam prawdziwą historię udowadniającą, że nie ma rzeczy niemożliwych. I bynajmniej nie będzie to jakiś tam wymyślony bullshit story oparty na amerykańskich case study, nie, nie – tylko 100% prawdy z własnego podwórka! […]