Case Study

Jak budować wizerunek na poziomie międzynarodowym

data
2012-10-25

zakres usług
Kompleksowa identyfikacja wizualna i stworzenie strony www w technologii Responsive Web Design (RWD).


Klient

www.east-consult.de

Firma East Consult zajmuje się doradztwem gospodarczym oraz kojarzeniem partnerów biznesowych z Polski i Niemiec. Jest to bardzo trudna i wymagająca branża, w której wizerunek profesjonalisty jest kluczem do sukcesu.

logo East Consult w dwóch wersjach- wykorzystano w nim motyw trzech połączonych pierścieni, mających symbolizować udane kontakty biznesowe

Cele

Głównym celem było oczywiście wykreowanie odpowiedniego wizerunku East Consult nie tylko w sieci, ale i poza nią. Firma musiała sprawiać wrażenie poważnej organizacji, która jest w stanie zagwarantować swoim klientom wysoki poziom obsługi, tak niezbędny w przypadku międzynarodowych transakcji biznesowych.

Grupa docelowa

Wszelkie działania były podejmowane z myślą o rynku B2B. Adresatami mieli być przedsiębiorcy i managerowi wysokiego szczebla planujący ekspansję na nowe rynki oraz szukający nowych partnerów biznesowych.

wizytówki i materiały firmowe, które mają za zadanie budować wizerunek w oczach klientów

Strategia

W tym przypadku przyjęta strategia również była bardzo prosta: do biznesu najlepiej trafia klasyczna elegancja połączona z nowoczesnością. Do tego wsparcie w postaci perswazyjnego copywritingu, który ma odpowiednio zaprezentować potencjalnym klientom korzyści z wybrania właśnie tej firmy.

Realizacja

Zaczęliśmy od stworzenia logo, które utrzymane jest w konwencji klasycznego designu. Wybrana kolorystyka ma przywodzić na myśl polskie barwy narodowe, co jest właściwym skojarzeniem w kontekście profilu działalności. Kolejnym krokiem było opracowanie kompletu materiałów promocyjnych- wizytówek, papeterii firmowej, projektów gadżetów promocyjnych itp. rzeczy. Finalnym zadaniem było oczywiście stworzenie kompletnej strony internetowej w technologii Responsive Web Design, czyli automatycznie dostosowującej layout do rozmiaru ekranu.

koncepcja podziału layuotu na trzy kolumny

Efekty

Udało się nam wykreować wizerunek firmy East Consult jako profesjonalnej organizacji- i to wykreować na kilku poziomach:
- poziom pierwszy: obraz, który łączy prostotę z elegancją,
- poziom drugi: strona www, która przekazuje komunikat „jesteśmy nowoczesną firmą”,
- poziom trzeci: copywriting, który nie tylko odpowiednio opisuje, ale również nakłania do wykonania konkretnej akcji.

widok strony głównej w trzech wersjach dostosowanych do różnych urządzeń, czyli jak to wygląda w RWD

Podsumowanie

Najlepszym podsumowaniem niech będą te oto słowa zadowolonego Klienta.
„Agencja 8k stanęła na wysokości zadania. Dzięki nowemu wizerunkowi moja firma zyskała impuls do rozwoju oraz pozyskała wielu nowych klientów. Polecam współpracę z Panami z 8k- to prawdziwi profesjonaliści i nie ma w tym ani odrobiny przesady.”
Marian Szambelańczyk
Właściciel firmy East Consult
do góry