Case Study

Cloud computing, data center i najnowsze trendy designerskie

data
2013-09-20

zakres usług
Stworzenie serwisu internetowego w technologii Responsive Web Design


Klient

www.exea.pl

Exea firmuje pierwsze polskie data center zaprojektowane z myślą o standardach cloud computing. Klient z takim potencjałem nie może (a w każdym razie nie powinien) posiadać przeciętnej strony www.

Cele

Naszym głównym zadaniem było stworzenie strony, która będzie godnie reprezentować markę Exea.

logo Exea w dwóch wersjach

Grupa docelowa

Głównymi klientami Exea są firmy oraz instytucje państwowe, które poszukują nowoczesnych, konkurencyjnych cenowo rozwiązań w zakresie infrastruktury i usług IT.

Strategia

Założyliśmy, że strona będzie zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami. Co to oznacza? Przede wszystkim Responsive Web Design, minimalistyczny layout, sesja zdjęciowa wykonana na zamówienie oraz dobrze dopracowane usability. Dodajmy jeszcze do tego prawidłowe kodowanie oraz pokazanie tzw. "ludzkiej twarzy biznesu" i mamy gotowy przepis na sukces.

kilka fotek przedstawiających najważniejsze osoby w Exea

Realizacja

Tak duży projekt wymagał wieloetapowej pracy. Przede wszystkim musieliśmy wypracować z Klientem wspólną wizję strony oraz zdefiniować funkcjonalności, które powinny się na niej znaleźć. Następnie opracowaliśmy wstępną wersję układu strony zgodnie z zasadami UX. Kolejnym ważnym etapem było ustalenie z fotografem tonalności zdjęć, aby dobrze współgrały z layoutem oraz tekstami. Powstały w ten sposób projekt został poddany ostrym testom usability, które pozwoliły go dopracować tak, aby żaden użytkownik nie czuł się zagubiony. Potem jeszcze kilka detali i całe wdrożenie.

Efekty

Efekt naszych prac można podziwiać pod tym adresem: www.exea.pl
slajd ze strony głównej

Podsumowanie

Dzięki naszym staraniom Klient może się pochwalić stroną www, która plasuje się wśród najlepszych serwisów polskich data center. A my mamy ciekawą realizację w naszym portfolio.
Nowa strona www w pełni odpowiada naszym oczekiwaniom. Jest estetyczna, prosta w obsłudze (również od strony panelu administratora) i podoba się odwiedzającym, pozytywnie wpływając na wizerunek marki Exea. Po prostu dokładnie to, o co nam chodziło.
Wojciech Daniel
Wiceprezes TARR- właściciela marki EXEA
do góry