Case Study

Ujawniamy ceny

data
2013-10-30

zakres usług
Cokolwiek Klient sobie zażyczy


Klient

W tym przypadku Klientem byliśmy my. I staraliśmy się, ponieważ jak w starym, PRLowskim dowcipie o izbie wytrzeźwień, robiliśmy dla siebie.

Cele

Najważniejszym celem było oczywiście poinformowanie potencjalnych Klientów o cenach obowiązujących w naszej agencji. Zaprezentowaliśmy także kilka zasad, jakimi kierujemy się podczas współpracy. A na koniec nieco podstępnie liczyliśmy na to, że nasz cennik się spodoba i uzyskamy dzięki temu więcej zamówień na podobne realizacje.

Grupa docelowa

Grupa docelowa to w głównej mierze firmy z sektora MSP, ale także agencje reklamowe, które szukają podwykonawców potrafiących trzymać wysoki poziom.

Strategia

Strategia była w tym przypadku dość prosta i opierała się na 3 punktach:
- zaprezentować potencjalnym Klientom nasze ceny
- wyjaśnić, dlaczego nasze usługi kosztują właśnie tyle
- zawrzeć wszystko w interesującej kreacji

Realizacja

Cały cennik jest efektem działań dwóch osób- copywritera i grafika. Zaczęło się oczywiście od pomysłu na konwencję a'la PRL, potem przyszedł czas na pisanie tekstów oraz dobór odpowiednich grafik. Ostatnim etapem była ocena całości chłodnym okiem i korekta co poniektórych elementów.

Efekty

Efektem naszych prac jest oczywiście sam cennik, dzięki któremu nasze (wcale nie najwyższe) stawki są łatwiejsze do przełknięcia. Oprócz tego brand 8k zyskał co nieco tzw. fejmu w wielu zakątkach Internetu.

Podsumowanie

Cóż, teraz pozostaje już tylko zadzwonić do nas i uzyskać darmową wycenę. Zrób to teraz- przecież masz namiary na grafice pod spodem!
do góry