Case Study

Złota Sowa, czyli apartamenty, w których każdy urlop to podwójna przyjemność

data
2014-01-15

zakres usług
Naming, identyfikacja wizualna, strona www RWD


Klient

www.zlotasowa.com

Klientem był w tym przypadku prywatny inwestor, który ma w planach zbudowanie ogólnopolskiej sieci ekskluzywnych apartamentów. Temat jak widać dość wdzięczny, ale i wymagający.

logo Złotej Sowy w dwóch wersjach

Cele

Najważniejszym zadaniem było wykreowanie brandu przełamującego utarte konwencje. Brandu, który będzie pozytywnie wyróżniał ofertę naszego Klienta. W tym celu należało stworzyć 3 rzeczy:
- chwytliwą nazwę
- dobre logo
- atrakcyjną stronę www

Grupa docelowa

Grupą docelową byli wymagający Klienci, którzy cenią sobie elegancję i komfortowe warunki wypoczynku. To spowodowało znaczne zwiększenie częstotliwości przepływów sygnału pomiędzy neuronami. Wyższy poziom kreatywności znaczy się.

widok na stronę główną

Strategia

Podstawowym założeniem było oczywiście stworzyć brand, który pozytywnie wyróżni się spośród konkurencji. Postanowiliśmy postawić na stonowaną elegancję z nienachalnym wyróżnikiem w postaci ciekawej nazwy oraz logo. Dopełnieniem miała być estetyczna i funkcjonalna strona www.

Realizacja

1. Jeśli chodzi o naming, to szczerze mówiąc nie było to specjalnie trudne zadanie. Większość konkurencji preferuje mało odkrywcze nazwy w stylu "Willa Halina" itp. co skutkuje istnieniem setek marek praktycznie nie do odróżnienia. Zaproponowana przez nas "Złota Sowa" zdecydowanie wyleciała ponad wspomnianą wcześniej przeciętność.
2. W związku z przyjętą nazwą, kierunek odnośnie stworzonego logo nasuwał się sam- motyw sowy, optymalnie w kolorze złotym. W sumie inaczej być nie mogło (lub nie było sensu, aby było).
3. Ostatnim punktem naszej pracy było stworzenie strony www. W tym przypadku postawiliśmy na prosty, estetyczny landing page w technologii RWD. Duży nacisk położyliśmy oczywiście na użyteczność (UX) oraz dobór właściwej kolorystyki, która nie tylko miała kojarzyć się z luksusem, ale także przywoływać skojarzenia z naturą.

kilka ujęć z jednego z apartamentów

Efekty

Z pełną odpowiedzialnością możemy stwierdzić, że dzięki naszej kreacji apartamenty Klienta zyskały rozpoznawalną markę. Główne założenia zostały więc spełnione w 100%- zresztą nie pierwszy (i nie ostatni) raz.

a tak wygląda RWD

Podsumowanie

Mówi się, że uśmiech zadowolonego Klienta jest jedną z najprzyjemniejszych rzeczy w naszej branży (oprócz zapłaconej faktury, oczywiście). I dokładnie tak było w przypadku Złotej Sowy.
Co tu dużo mówić- chłopaki z 8k po prostu dali radę. Liczę, że nasza dalsza współpraca przy kolejnych projektach będzie się układała równie dobrze.
Sławomir Zamroch
właściciel brandu Złota Sowa
do góry